Latvijas iedzīvotāju vērtējumā “Mēness aptieka” atzīta par ilgtspējīgāko zīmolu veselības nozarē, par to liecina jaunākie Eiropas Ilgtspējīgu zīmolu indeksa (Sustainable Brand Index) rezultāti. Šāds novērtējums ir labs dzinulis strādāt jauniem mērķiem un „Mēness aptieka” kā stabils ilgtspējīgs Latvijas uzņēmuma zīmols savā nozarē turpina stiprināt un sekmēt mūsu valsts ilgtspēju.
„Esam guvuši apstiprinājumu tam, ka aptieka nav tikai tirdzniecības vieta, bet tai ir būtiska loma iedzīvotāju veselības aprūpē un izglītošanā veselākai sabiedrībai nākotnē,” saka ar „Mēness aptieka” zīmolu strādājošās akciju sabiedrības „Sentor Farm aptiekas” valdes priekšsēdētāja Vilma Druliene.
Latvijā 230 „Mēness aptiekās" strādā 663 farmaceiti un farmaceita asistenti, apkalpojot 760 000 klientu ik mēnesi.
Ilgtspējas indekss (Sustainable Brand Index) ir lielākais neatkarīgais zīmolu ilgtspējības pētījums Eiropā, un tas mēra, kā patērētāji uztver zīmolu ilgtspējību, balstoties uz vairāk nekā 61 000 klientu viedokli Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Dānijā, Norvēģijā, Somijā, Zviedrijā un Nīderlandē; vairāk par to – https://www.sb-index.com/latvia