„Mēness aptieka” ir saņēmusi starptautiskās programmas Best Places To Work („Labākās darbavietas”) sertifikātu, ko piešķir par darbinieku labsajūtas rādītājiem uzņēmumā.
Starptautiskā programma Best Places To Work piešķir īpašu apbalvojumu labākajām darbavietām pasaulē, izvērtējot darbinieku apmierinātību ar uzņēmuma vadību, vērtībām, personāla vadību, atalgojumu un citiem labumiem, kolēģiem un gaisotni uzņēmumā, iespēju sabalansēt darba un privāto dzīvi, kopējo piesaisti uzņēmumam un uzņēmuma ietekmi uz norisēm sabiedrībā.
„Esam ļoti gandarīti par šo atzinību – tā apliecina, ka „Mēness aptiekas” ir iemīļotas ne tikai mūsu klientu vidū, bet arī paši darbinieki novērtē viņiem izrādītās rūpes. Mūsu farmaceitu un farmaceita asistentu darba ikdiena ir vērsta uz klientu, tāpēc ir divtik svarīgi, lai arī darbinieki justos labi, būtu apmierināti ar darba apstākļiem, justu savu tiešo vadītāju atbalstu un varētu sabalansēt darbu ar privāto dzīvi tā, lai pietiktu laika kvalitatīvai atpūtai,” saka „Mēness aptiekas” valdes priekšsēdētāja Vilma Druliene.
Farmaceitiskā darba specifika nosaka to, ka visiem darbiniekiem nepārtraukti jāpapildina savas zināšanas, tāpēc uzņēmums nodrošina ikvienam šādas iespējas, izmantojot dažādus inovatīvus risinājumus un ik mēnesi piedāvājot dažāda līmeņa seminārus un apmācības. Šīs “Mēness aptiekas” aktivitātes novērtētas ar Izglītības un zinātnes ministrijas atzinību par pieaugušo tālākizglītības nodrošināšanu.
„Mēs strādājam atvērtā un iekļaujošā darba vidē, kur visiem kolēģiem ir iespējas augt un papildināt zināšanas, kā arī pārkvalificēties un strādāt lielāku vai mazāku slodzi. Mūsu komandā ir atvērti ceļi iekšējai izaugsmei, un kolēģi tos labprāt izmanto. Esam izstrādājuši un ieviesuši darba ikdienā mentoringa programmu, kas šobrīd īpaši noderīga, palīdzot „Mēness aptiekas” vidē iekļauties arī jaunajiem kolēģiem, kuri nonākuši Latvijā bēgļu gaitās no Ukrainas,” stāsta „Mēness aptiekas” personāla direktore Baiba Pedraudze.