“Mēness aptieka” nemainīgi ir viens no iecienītākajiem zīmoliem, ko savā ikdienā izvēlas Latvijas iedzīvotāji, un 2023. gadā jau 11. reizi “Brand Capital” dzīvesstila pētījuma vēsturē tas atzīts par mīlētāko zīmolu farmācijā.
Aptaujā 45,7 % respondentu norāda, ka tieši šī zīmola piedāvājumu izmantojuši pēdējā mēneša laikā, kā arī procentuāli lielākais skaits (26,01 %) atzīst “Mēness aptieku” par drosmīgu, komunikācijā atšķirīgu un kvalitatīvāko zīmolu savā nozarē.
“Mēness aptiekas” valdes priekšsēdētāja Vilma Druliene: „Latvijas iedzīvotāju mīlestības apliecinājums mūsu zīmolam sniedz vislielāko gandarījumu, un par to no sirds pateicamies. Mēs izjūtam, cik nozīmīgs un pamanīts ir katrs solis “Mēness aptiekas” attīstībā. Mūsu farmaceitu profesionālā izaugsme, zināšanas, mūsu komandas darba pilnveide ir pamatu pamats, lai pilnvērtīgi rūpētos par mūsu klientiem, un šajā ziņā mēs turpinām augt. Mūsu piedāvājuma klāsts aizvien papildinās, turklāt kopā ar partneriem atbildīgi ir izdevies realizēt vērienīgu lojalitātes programmu “Veselība”, kas izmantojama vairāk nekā 350 veselības iestādēs Latvijā. Esam uzlabojuši darba vidi un mūsdienīgākā veidolā no jauna atvēruši klientiem un darbiniekiem ērtākas rekonstruētās aptiekas. Apzināmies atbildību, ko rada augstais novērtējums, un Latvijas iedzīvotāju veselības vārdā aizvien meklēsim jaunus risinājumus, kā zīmola veikumu pilnveidot.”
Strauji attīstās interneta “Mēness aptiekas” pakalpojumi, kam ir vērojams ļoti augsts iedzīvotāju pieprasījums. “Mēness aptieka” ir Latvijas Paralimpiskās komitejas ģenerālsponsors un atbalsta bērnu un jauniešu parasporta attīstību Latvijā, esot līdzās daudzveidīgās aktīva dzīvesveida norisēs. “Mēness aptiekas” farmaceiti ir kļuvuši par veselības vēstnešiem, kas dalās profesionalitātē un zināšanās dažādās izglītojošās programmās, līdzdarbojoties mediju satura veidošanā un pasākumos, atbalstot veselīgu, aktīvu dzīvesveidu. “Mēness aptiekas” farmaceiti ikreiz atgādina, ka rūpes par veselību ir arī katrā ikdienas solī.
Rezultātus nosaka Baltijas iedzīvotāji, balstoties uz “Brand Capital” dzīvesstila pētījumu. Zīmoli tiek izcelti vairākās kategorijās, tai skaitā Mīlētākais, Zaļākais, Cilvēcīgākais zīmols un citi. Izpētē aptaujāti 3 028 respondenti. Izpētes laiks: 2023. gada jūnijs, jūlijs.