Trešo gadu pēc kārtas “Mēness aptieka” ir mīlētākais un atbildīgākais zīmols farmācijas nozarē Latvijā un ierindojas augstajā 35. vietā Latvijas zīmolu top 50 no kopumā 323 zīmoliem, kas aktīvi darbojas Baltijas tirgū.
"Mēness aptieka” ne tikai ieguvusi augsto vietu starp mīlētākajiem zīmoliem, bet arī iekļuvusi cilvēcīgāko (Human kategorija) zīmolu TOP 50. Tādējādi iedzīvotāji ir īpaši novērtējuši aptieku uzņēmuma un farmaceita lomu veselības krīzes apstākļos, uzņēmuma sociāli atbildīgās rīcības un atbalstu sociālās atbildības projektos, no kuriem vērienīgākais šobrīd ir Latvijas Paralimpiskās komitejas ģenerālsponsora statuss.
„Mēness aptiekas” valdes priekšsēdētāja Vilma Druliene: “Paldies ikvienam „Mēness aptiekas” klientam un visiem Latvijas iedzīvotājiem, kuri novērtējuši mūsu farmaceitu profesionalitāti, kompetenci un tieši „Mēness aptiekā” saņemto farmaceitiskās aprūpes vērtību! Trešo gadu pēc kārtas šis novērtējums spēcina izaugsmei, nostiprinot veselības aprūpes neatņemamās sastāvdaļas – farmaceitiskās aprūpes – pieejamību Latvijā. Tas apliecina mūsu komandas profesionalitāti, kā arī atbildību, strādājot veselības aprūpes jomā krīzes laikā. Domāju, ka tieši daudzpusīgas profesionālās komandas darbs ir šī vērtējuma pamatā, taču panākumi nebūtu iespējami bez klientiem, kas šo gadu laikā apbalvojuši mūs ar vislielāko un nenovērtējamāko dāvanu – savu uzticību. Mēs par to no sirds pateicamies! Galvenie augstā novērtējuma veidotāji ar savu ikdienas darbu ir „Mēness aptiekas” farmaceiti, kuru veikumu atbalstām ar iedzīvotājiem viegli uztveramiem veselībai nozīmīgas aptiekas informācijas piedāvājumiem, pieejamību, kā arī dažādiem dinamiskajiem jauninājumiem farmaceitiskās aprūpes servisam, rūpējoties par visplašākā aptiekas produktu sortimenta pieejamību Latvijā.”
Latvijā 230 „Mēness aptiekās” farmaceitisko aprūpi sniedz vairāk nekā 600 farmaceiti un farmaceita asistenti, kuri arvien papildina profesionālās zināšanas un ir neaizstājami primārajā veselības aprūpē un profilaksē.
Mēness aptieka mīlētākā zīmola godā nozarē ir jau 9 reizi. Iedzīvotāju aptaujā, izmantojot īpašu starptautiski atzītu metodoloģiju, tops ļauj gūt ieskatu sabiedrības vērtējumā. Rezultātus nosaka Baltijas iedzīvotāji, balstoties uz "Brand Capital" dzīvesstila pētījumu. Topa mērķis ir noteikt lielāko Latvijas un citu Baltijas valstu zīmolu vērtību un faktorus, kas to ietekmē. Zīmoli tiek izcelti vairākās kategorijās, tai skaitā Mīlētākais, Zaļākais, Cilvēcīgākais zīmols un citi. Aptaujāti 1002 ekonomiski aktīvi Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Latvijā izpētē iekļauti 323 zīmoli 27 kategorijās. Izpētes lauka darbs: 2021. gada jūlijs – augusts.